niedziela, 15 kwietnia 2012

i były Święta...

Jak zwykle post pisany z pewnym opóźnieniem, ale pracy mamy teraz mnóstwo, dlatego trudno o dłuższą chwilę wolną..a jak już jest to...buszuję i przeglądam blogi innych (także Wasze!:) i nie starcza czasu na własny wpis..:( Ale to się zmieni i to właśnie od teraz!!!:)
Święta minęły szybko..za szybko. Nie ukrywam, że Wielkanoc, choć tak ważna, nie wzbudza we mnie wielu pomysłów i chęci do dekorowania moich czterech kątów. Zazwyczaj ograniczam się tylko do dwóch/trzech elementów i tak było również w tym roku. Mam nadzieję, że tak jak ja, spędziliście te dni w gronie rodzinnym, przy wspólnym biesiadowaniu, w radości i z uśmiechem:)

Pozdrawiam Was serdecznie!




2 komentarze:

  1. :)Po prawej stronie w projekcie bloga masz dodaj gadżet-dodajesz i wybierasz zdjęcie,tam przesyłam plik z dysku (czyli zdjęcie/mój baner, który wcześniej zapisałaś z mojej str, dajesz jakiś tytuł np. Candy, linka kopiujesz z mojej str odnośnie Candy(żeby klikając od razu łączyło z moją stroną)i gotowe!Tak możesz z każdym Candy robić, za każdym razem dodając nowy gadżet:)Mam nadzieję, że pomogłam, jct pisz:))U mnie święta też minęły i wczoraj właśnie zdjęłam ozdoby, bo mnie już drażniły;)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasierzynko za instrukcje!! zaraz będę próbować:)

      Usuń